Ozge2204 arkadaşım bebeğime bayağı bir şey hediye almıştı ama dikkat edin kalıpları küçük. Almak istediğinizden 1 beden büyüğünü alın. Bize 0-3 ay tulumlar almıştı mesela ama 3 hafta giyebildi. 1 aylık olduğunda küçülmüşlerdi yani ki bebeğim uzun bir bebek değil. 1,5 aylık ve hala hastane çıkışlarını giyiyor ama onları giyemiyor 🤷🏻♀️