Fskg Merhabalar gebelik kolestazı teşhisi konuldu ama ilaçla tüm değerlerim düştü hersey yolunda 36 haftada ilerliyorum Doğum şekli nasıl ve kaçıncı hafta oldu başından geçen var mı
Mrv- Fskg Fskg merhaba bende de gebelik kolestazı var, şu an hastanede yatıyorum, sizin sorunuza cevap veremiyorum daha hamileyim ama ilaçla değerlerinizin düşmesi bana umut oldu. Hangi ilacı günde kaç doz aldınız ve değerlerin kaçtan kaça düştü acaba?