Kagan_pasa2 bol bol uyuuu😂benimde 29 gün diyor2 ama sezeryan olacağım için daha az kaldı bol bol uyuyorum 😀şaka bir yana çantamı hazırladım.alışveriş fln bitti. Ev temizliğim kaldı tek.bi de zaten vücut iyice ağırlaşıyor artık gün günü tutmuyor bile.bebeğine kavuacağın anları hayal et😊biz kızımla kardeşine kavuşacağı günü hayal ediyoruz devamlı çok heyecanlı😊allh kucağında göstersin cnm