Canlarım yumurta rezervim düşük. Tüp bebek debedik 4 tane 5. Gün embriyom oluştu. Transferden önce histereskopi oldum. Rahme çizik atıldı. Transfer ve sonuç negatif. Histereskopi dahi olur sonucu negatif almak yıktı.yasim 29. Ağlama nöbetleri, mide krampları. Hiçbir zaman anne olamayacakmisin gibi hissediyorum. Bitik haldeyim🥺