Kansızlık yaptığı için zanneder çoğu insan kahve ve çayın azaltılması gerekliliğini ama asıl nedeni fetüste bizde olduğu gibi kafein yıkım metabolizması yok , aldığımız kafein maalesef 100 saat kalıyor bünyelerinde . İlk 5-6 haftalıklrn ben sadece kansızlık sebebiyle söyleniyor sanıyordum aşırı çay içtiğim bir dönemdi ama bunu öğrenince epey korkmuştum açıkçası .. dikkat ettim sonra ama şu ara yine duramıyorum çaysız . Günde 3-4 bardak oluyor bazen 😑 frenlemiş halim .