Bebisliiii doktorlar zararı yok diyor da kimisi de gerekli görmüyor o yüzden bilmiyorum
Ben hiç yaptırmadım
Açıkcası mantığı saçma geliyor şekerli suyu içip şekere bakıyorlar ondan sonra da yüksek deniyor
Çevremdekilere hep sordum sonuç ne diye yüksek demişler diyet uyguluyorlar falan
Bilmiyorum yani 🤷🏻♀️
Kan tahlilinde açlık ve tokluk kan şekerime baktırdım gayet iyiydi çok şükür