Sumeyyeabdi Kızlar 36 haftalık olduk daha kızıma isim belli değil esim annesinin adini koyacak malasf bnde önüne kısa isjm düşünüyorum idil yada ecem nasil bunlardan biri iyi olur mu
Sumeyye02 Sumeyyeabdi su anne baba isimlerini neden bu erkekler bu kadar meraklı biz anamızın babamızın adını koymak istesek dünya laf ederler
Sumeyyeabdi SebnemRasit dila da guzel mis canim evet eşimle konuşmadık ama kapı süsü yaptırmayım diyorum 10 tane magnet ile bebek çikolatası yaptıracam
Lilyumfokimum Ecem güzel bence genelde tanıdığım ecemler de oldukça tatlı güzel sıcaklanlı güzel hayatlı insanlardı.
Sumeyyeabdi Sumeyye02 off aynn ’ya anlamıyorum yani noluyor koyunca ismini kapı süsü yatırmayacam oğlunda yaptırdın kizinda niye yaptırmiyorsn diyor dedim kalsın kızında 😃
ELA22 Rabbim eğer bi gün hayırlısıyla kız çocuğu nasip ederse Ela ismini çok istiyorum sizede bi örnek olabilir🥰
Zeynep-Eslem Bnim kızım torun olarak ilk kız ama bn kayınvalidemin ismini koymuyorum ilk zamanlar eşim diyordu ama sonradan oda kararını değiştirdi Allah izin verirse Eslem Umay koymayı düşünüyorum.❤️
Sumeyye02 Sumeyyeabdi şu müdahaleler beni benden alıyor ya sanki çocuğu ben değilde onlar doğuracak çok istiyorsa kar bunu söyleyene kadar kendisi hediye yaptırsın jest yapsın
Sumeyye02 yagizegemom ben ilk hamilelik şuan kesinlikle sormadım bilerek kendi bulduyum isimle sürekli seviyorum eşimin de kafasına yer etti diye diyemiyor acaba büyüklere sorsakmi diye kaynanam der yani bizde ayıptır büyük koyar ismi yok ya ben taşım dogurim ismi sen koy hemde saçma sapan almim teşekkür ederim
Eceaysezdmrr yagizegemom bizimki yınede kurdu iki tane oldu ailede ama çok saçma ciddem şimdide erkek olursa babamın koyacam dıyor 🤦🏻♀️
yagizegemom Sumeyye02 benimde ilk hamileliğim kimseye sormadım eşimle biz karar verip koyucaz dedim herkese öyle de yaptık 🥰 ama erkek olsaydı eşim babasının ismi konusunda diretecekti hiç istemiyordum o duruma gelmeyi kızım olduğunu öğrendikten sonra içim rahatladı gerçekten 🥲🐣