Merhaba kızlar. valizimi bugün hazırlayabildim.
Yaşadığım ülkede yaklaşık 1 hafta tutuyorlar hastanede , altlı üstlü / tulum karışık toplamda 8/9 takım bebeğe , kendime ise 2 lohusa takımı ve 2 normal kollu pijama koydum. Bütün ihtiyaçları ekledim umarım bir eksiğim yoktur. Bir küçük valize ise dağıtılacak hediyelikleri bakım ürünlerimi falan koydum . Sezaryen olacağım icin 26 günüm kaldı doğuma 🥹
