Sinemtun Kizlar 22. Haftamdayim ilk defa şimdi bir memeden sıvı geldi şeffaf renkli. Bı kaç damla geldi bastirsam devamı gelecek gibi ama yaşayan var mı Çok erken değil mi süt için Nolur bilen yaşayan varsa bi yardımcı olsun çok endişelendim
3babyannesy Sinemtun elleme canım çoğumuz da öyle, elleme bebişin için sağlıklı yağlı süt oluşumunu tamamliyo doğuma kadar, sıksan gelir o yüzden sıkma hiç 💙🤍
irosiva Hayır canım benim de o sıralar gelmeye başlamıştı ve doğum hemşiresine sorduğumda gayet normal olduğunu söylemişti endişelenme süt kanalların açılmaya başlıyor aksine sevin ❤️
Sinemtun Aselsmoms yok ellemiyorum ben zaten de bı kaç damla kendiliğinden geldi yeni fark ettim kim bilir daha önce de geldi mi acaba
irosiva Sinemtun hayır demedi normal olduğunu söyledi sadece benim göğüs ucum için masaj gerekiyordu küçük olduğu için sadece 24. Haftadan sonra çok yapma erken doğumu tetikler dedi
Sinemtun irosiva bende göğüs ucu sorunu yok şükür ama internette bir sürü şey okudum korktum malesef doktoruma da ulaşamıyorum teşekkür ederim paylaştiginiz için