Aslhn2101 boyum 170 doktorlar hep sen güzel doğurursun diyorlardı maşallah bacak boyun çok güzel falan diyorlardı sürekli doğumunda şükür güzel geçti doğumun ağrılar herkezde olduğu gibiydi tabiki.Ama bence boyla değilde çatıyla alakalı kısa boylu olup kolay doğum yapanda var uzun olup çatısı dar olanda sezaryen doğum yapıyo bünye meselesi tamamen.Doktorlar çatalda rahat durduğumuz için öyle düşünüyorlar bence 🤭😊😊