Mayaknyazli Bu gun cok başim agridi. Tansiyonuma bakdirdim 90/120. 2 cocugumda hic tansiyonum olmadi. Bu gebelikte bu ne anlayamiyorum. Dogal yollarla ne yapabilirim? Lutfen yardim edin🙌
bebekveannesiii Mayaknyazli benim 15-8 di yatmistim hastane de senin tansiyonun gayet normal bu arada düşük tansiyonu önemsemilar yuksek olunca sıkıntı
Mayaknyazli AyFa1608 normal tansiyonum 70/100 oldugu icin korkuyorum aslinda canim. Baş agrisindan bu gun kafami kaldiramadim. Yazdiginiz icin tesekkur ederim😍
AyFa1608 Mayaknyazli olsun canım bende yüksek değil ama seninki normalde az bişey düşükmüş normal değeri bile görünce başın ağrımış😀 gebelikte 14-9 dan sonrası tehlikeli. Korkma 😀
Nefise46 Mayaknyazli normal tansiyon 120/ 80 aslında bence panik yapacak bir şey yok ama doktorunuzla görüşün tabi içiniz rahat etsin yüksek değil aslında yani
Melike1234- Düşük tansiyon problem olmuyor ama yüksek tansiyona 12 veyahut 13 üzerine dikkat etmek gerekiyor