Kvsrsyds insülin yeterli derecede olmadgında vucutta vucut karbonhidrat yerine yagları yakıyor bunun sonucunda keton denen parçacık oluşuyor vucutta, ikincisi su Az içiyor olabilirsin, ucuncusu aç karnına tahlil vermiş olabilirsin, ilk sebeb şeker den dolayı diyolar, bende şeker fazla çkmiştı diyet yapıyordum şeker yoktu vucutta insülin kullanmadım 1 bucuk ay keton cıktı tahlilde gecen gün yaptılar gitmiş keton cunku vucuda az az sekerli yedim aldım ypgurda muz kattım oda yükseltmedi şekerimi bol su içtim bide