Leylaates Birannebebek 37. Haftada benim tansiyonum çıkmıştı düşüremedikleri için acilden sezaryene almışlardı
Leylaates Birannebebek hiç hatırlamıyorum dil altı hapı falan vermişlerdi ama düşmediği için almışlardı o anki heyecan korkudan çok birşey hatırlamıyorum 3.5 sene oldu 😂