yagmurb Sevgili anneler kan uyuşmazlığı iğnesi olan var mı ücreti ne kadar herhangi bir yan etki ağrı falan yaptı mı ? Yardımcı olabilir misiniz
Efulie yagmurb benim ikinci gebeliğim tekrardan iğneyi oldum devlette ücretsiz kanama vs olmusti bende bı yan etkiside olmadı bende canım
Mucize2023 yagmurb Ben 28 haftamda devlet hastanesinde ücretsiz oldum. Hiç bir yan etkisi yok. Hemşireye de sordum yan etkisi var mı diye yok dedi.
MelisBerdo yagmurb kanamam olduğu için 6. Haftada oldum. Hissetmeyeceksiniz bile hiçbirvtsn etkisi olmadı 🧚♀️
Busra40 yagmurb 8. Haftamda olmuştum rapor çıktı ama sonra SGK bu haftadakileri karşılaşmadıklarini söylemiş eczaneye. 690₺ para ödedik geri. Onun dışında hiçbir yan etki yaşamadim çok şükür
Seydo54 6nci haftamda oldum yan etkisi yok olmadi bende lekelenme olmustu o yuzden gitmistim hastaneye, ilk gebeligimdede oldum ilki 10ncu haftamdaydi, bu gebelikte 6nci haftada oldu, 28nci haftada tekrar kan testi yaptirip 2nci asi gerekiyrsa yaptiricam
Elif2434 yagmurb 28.haftamda yaptırdım canım,özel hastaneye gidiyorum. Doktorum mor reçete yazdı eczacı odasına gidip aldım. 3 tl ödedim. Herhangi bi yan etkisi olmadı bende.Bazen ilaçlara fiyat farkı çıkıyor. O yüzden ödemelerde değişiklik oluyor. Doktoruna sor söyle sende.
Gizem_alan Devlet ucretsiz vuruyor bende vuruldum 28. Haftanin icindeyken yapiyolar bas donmesi yapti bende sarhos gibiydim ama cok surmedi uyuyunca geciyor zaten dinelnince
twinboymama yagmurb özelde yaptırdım 28. haftada. hiç ücret talep etmediler hatta iğneyi de kendileri temin ettiler
Gzdeee11 yagmurb bu gün özel hastanede oldum hiç bir ücret te ödemedik sigortanız varsa ücretsiz yapıyor özel sadece kan aldılar onun ücretini ödedik