Fatmanursemiz biz ismini oyle koyacagiz inş. Google dan ebced hesaplamaları yazın
Esiniizin sizin isminizin ve bebeğinizin kulagina okunduğu ismler olması lazm birde harflerin arapça olarak dogru yazılması lazm orda kendi hesaplıyor. Ben ilk kendi ismimin yazimina esimin bebeğimin isminin yazılış şekline bakıp oraya yazdigimda hesapladi