kbra19 6+1 günlüğüm 2 günde suratımda aşırı derecede sivilce çoğaldı. Normalde adet zamanımda olurdu ama böyle değil benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Susamcik01 kbra19 ay bende 6+1 benimde var sivilcelenmem ya normal sanırım hormonal dengelerden dolayı
hzl040823 kbra19 bende de olmuştu canım bi anda bastırdı geri geçiyor hormonlar değişiyor ya ondan dolayı oluyor