Selma_yildiz Merhabalar hanımlar 38+4 haftamdayım ve hiç bir belirtim yok sadece bugün belimde ağrı var doğum yaklaştığını veya açılma için neler yaptınız nasıl anladınız benimle de paylaşır mısınız
Benimennembirmelek Selma_yildiz ay kız aynıyız bende 38+4 ve belirtim yok sancı da yol bugün alttan muayene oldum açıklık da yok 😂ne zmn doğurcam diye bekliyorum
Maliefem Benim 3 cm qcilma var kaldi öyle ilerlemiyor surda duruyum belki degisik bi akil veren olur😅😅😅
BusraDsmirsoy Haftamda nstye girdim sancılar gözüküyordu düzensiz yinede yatış verdiler kabul etmedim. 38+4 te normal muayenem vardı çatı yaptı ultrasonla baktı nstmi inceledi yatış verdi bebeğimin karın çevresi 4 gün geriden geliyordu karna gitmryen kan beyne basınç yapar hemen yatış yapman lazım dedi korktum ve 3 gün boyunca 1 saatte 1 ya da bazen 15 dkda 1 alttan muayene edip durdular 2 gün boyunca ne su ne yemek yoktu doğum yapıcam diye gücüm kalmamıştı ne sancı hissediyordum ne bi açılmam olmadı. Gittiğimde de sancım ve açılmam yoktu zaten. 2 gün boyuncada hem firil olarak sancı verdiler hemde sonrasında serumlu suni aldım. 200 mle kadar dayanabildim ayaklarım titriyordu artık açlıktan ve korkudan imla atıp eve geldim hâlâ açılmam yok sancım çok az var 39+1 deyim bugün kesinlikle 40ı beklicem kendi sancımın gelmesi yakındır zaten çok iyi iki ebeyede danıştım ikiside maalesef şehir dışında oldukları için onlarla doğum yapamıyorum. Ama kesinlikle olduğum şehirdeki doktorlardan memnun değilim ve beni bos yere strese soktukları korkuttukları için hakkımı Helal etmiyorum. Sakın bir hekime bağlı kalmayın sancılarınızda azalmadan gününüz dolmadıysa hastaneye gitmeyin o stres çok kötü birşey