Hll24 Kızlar transferin 3 üncü günündeyim progestron fitilini iterken elime vajina iç kısmında şişlik geliyor yaşayan oldu mu yardımcı olun lütfen
Mrvrntsv Bende oldu hatta hafif sknca patladi sonra gecti . Tabi icinde degildi tam giris kismindaydi
Eslem24 Endişelenmeyin görümcemde yeni transfer oldu aynı sorun ondada oldu doktoru olabilir dedi normalmiş
Mrvrntsv 31 haftalik gebeyim. Surekli hem ele hemde aparatiyla ilaclari koymaktan dolayi oldugunu dusundum ben. Sıkın demekte dogru olmaz ama doktora gosterin bence . Ben hafif kuvvet uygulayinca enfeksiyon oldugunu anlamistim