S1907 Kızlar selam,37.haftaya geldik bebeğin hareketleri artık önceki kadar yogun değil,günde 10tane oluyo ama sizde durumlar nasıl sürekli hareket ediyomu,sabah hareket etmyo mesela öğldn snra hareketlnmye başlıyo normalmi bilmedm😏
yaasemin S1907 bizde 37 olduk aynı dediginiz gibi bizimde öyle ve aşırı toplanıyor bu aralar taş gibi oluyor
marnus S1907 yeri daraldıkça hareketi azalıyor. Günde 10 tane hareketini yakalıyorsanız sıkıntı yok:)