Ya arkadaşlar benim doktor plesentan onde dedi aşagıda demedi ama ınternetten bakıyorum onde aşağıda demek gibi yorumlar var. Doktor bana bebegın hareketını gec hıssedersın sezeryanda once plesentayı kesmek gerekır gıbı seyler soledı. Ben anlamadım bıdahaki kontrolde sorcam önde ne demek? Ben hep normal doguramazsam sezeryan olur dıye kendımı rahatlatıodum. Malum korkuyorum😔 Nese hayırlı dogumlar hepımıze inşş🙏