Cumartesi sezaryen ile doğum yaptım ilk andan beri emiyor bebeğim, saat başı emzirmeye çalışıyorum. Bugün uyanık olduğu halde emmiyor emme refleksi yapıyor memeyi ağzına alıyor ama emmiyor biraz ara verip tekrar deniyorum en fazla ara vererek 5 dk emiyor ne yapmam lazım