Arya_35 Mardin. Park Hastanesi’nde daha önce doğum yapan oldumu arkadslar dogum için uygun iyi bı yermi acaba ?
HRHR Arya_35 doğum yapmadım ama Şahin bey doktor varmış baya iyi diyorlar onun için Ben Kızıltepe de oturuyorum cihanpol e gidiyorum Bülent hocaya
Arya_35 HRHR bende şahin beye gitmeye başladım doktorumdan memnunum fakat daha hani sormamism doğum ortamını oyuzden merak ettim
marnus Arya_35 mardin merkezde özel kliniği olan bir hocayla doğumu düşünüyorum. Doğum için mardin parkla anlaşmadım oranın doğumhanesi çok ilkel dedi. O yüzden kızıltepedeki ipekyoluyla anlaşmış.