merhaba kızlar,
geçen hafta pazartesi günü yani ayın 7sinde adet olmam lazımdı. adetlerim hep düzenlidir. Ama bugünle birlikte 8 gün geçti hala olmadım ve olacakmışım gibi bir belirtimde yok. Daha önce hiç böyle durum yaşamamıştım. Ve hiç kafaya takmadan stressiz bir ay geçirdim. eczaneden test aldım negatif çıktı. Bugün kan vermeye gideyim dedim. Az önce sonucumu aldım HCG sonucu 2 değerinde çıktı. ve hamile olmadığımı söylediler. Bende daha ne yapayım bilemedim. 1 yıldır evliyim ve nasıl yol izleyeceğimi bilmiyorum. tecrübelerinize ihtiyacım var