Merhaba kızlar cuma günü planlı sezeryanımı yaptım henüz yazabiliyorum çünkü anca vaktim oldu.
Öncelikle aşırı korku ve heyecanla gittim doğuma bu benim ikinci sezeryanım ama ilkinde genel anestezi ile olmuştu kendi isteğimle
Bu defa doktorum spinalden başka şans vermedi ama çok korkarak gittim.
Sabah 10 da yatıştışım yapıldı. Nst çekildi damaryolu açıldı serum verildi.
Ve öğleden sonra 14 e kadar serumlarla aç karna bekledim
Evet burda çok okumuştum ama inanmamıştım ama gerçekten spinal muhteşem bişeyimin hiç bi şekilde zorluğu olmadı sadece kendimi çok korkuttum ve heyecan yaptım ve gerçekten iğne vurulurken hissetmedim bile o derece acısıydı
Ve o an, bebeğimin sesini duyduğum an zaten dünyam değişti ilk temas gerçekten pahabiçilemez bi andı
Şimdi sadece bel ağrım ve tüp bağlattım için adet sancısı gibi bi sancım var ve tabiki dikiş sancısı onun dışında ameliyat ekibi doktorum. Ve hastane personeli herşey süperdi
Şimdi tek derdim sütümün artması ve bebeğimi doyurması çünkü şuan yetmiyor 😞
Hepiniz içinizi rahat tutun ve doğuma kadar herşey ama herşey için bol bol dua edin hepinize hayırlı doğumlar ve bebişlerinize sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻🤲🏻