Dün ovulasyon testim pik di iki çizgide kıpkırmızıydı iki kere değerlendirdik, akşamında testi tekrarlamıştım hafif silikleşme vardı çatlama oldu sanırsam bugün yine test pozitif bu kadar koyu beklemedim silik olur yine dedim ama öyle olmadı 😊 Bugün de değerlendirmek lazım dimi