Chiko Fatosfato ninalia eurofins atasehirde gorunuyor merkezi ama eve gelip kan aliyorlar ben istanbulda degilim geldi yine de. Fiyati 6bin falandi sanirim. Cinsiyet 3lu test anne babadan gecen bir rahatsizlik var mi hepsine bakti ya d aistersen sadece ikili test icin bakiyor. Ulkemizdeki testler 20kusur yillikmis ondan hata riski çokmuş. O yuzden gen testleri tercih ediliyormus. Baya rahatlatmisti beni gelen kisi aciklama yapmıştı insallah guzel sonuclar cikar. Raporu da hemen atiyorlar whatsapptan 1 haftada sonuclaniyor.
ballibocek Fatosfato ben Fulya elab’de yaptırdım temmuz sonunda 4200 idi, kan, Ankara genoks’ta analiz edildi.2. haftada geldi sonucu. Fulya elab 02122470099 buradan sorabilirsiniz bugün bir arkadaş için sorduk (nifty/nipt) 4750 idi. Bol şans :)
Ozge-Ka Fatosfato ben genoks firmasına yaptırıcam yarın gelip kanımı alıcaklar. 6500 sanırım fiyatı. Tekirdağda yaşıyorum eve kadar gelip alıyorlar kanı. Her bölgeye bakıyorlar sanırım.
Ozge-Ka mine3444 hayır henüz gelmedi. 5 iş günü içinde çıkıyormuş sonuç. Pazartesi salı çıkar diye düşünüyorum.