Sağ baş parmagim özellikle sabah uyandigimda kasılıp kalıyordu ayrım yerinden.kendim hareket ettiriryordum kıt diye takılıyordu ama ağrıyla.sonra kullandıkça açılıyordu ama zaman gectikce acilmamaya ve kilitlenme ye başladı ağrılı oldu baya.atel filan kullandım elime dinlendirdim hatta operasyonu baya araştırdım ama şükürler olsun gerek kalmadı.yeni anne olanlarda bebeği yanlış kucakta taşımaktan ve baş parmağa baskıyı fazla yapmaktan olurmuş.bilmiyorum kendiliğinden düzeldi sizinki nasıl tespit edildi yenidoğanda.operasyon da çok basit bı islem diye okudum ama kendim korkuyordum tabi ki.internette bunun için egzersizler filan var onları yapmıştım kendimce.ise hangisi yaradı bilmrm.allah şifa versin yavrunuza