Bende de boğaz ağrısı öksürük var acile gittim sadece parol icebilirsin dedi alerji ilacı yazdı gebelerin kullanabildiği serum fizyolojik burun spreyi almıştık onu kullanabilirsin dedi virüs kaynaklı boğaz da kızarıklık olmuş dedi tahriş olmuş deli gibi öksürük geliyor içmedigim şey kalmadı ıhlamur nane limon ballı su keciboynuzu pekmezi 2 gündür böyleyim nasıl toparlarım bilmiyorum.