Merhaba kızlar, yarına tam 39.haftalık olmuş oluyor bebeğim. Doktorum normal doğum için çatın uygun dedi fakat hiçbir şekilde epiduralli veya nasıl olacağına dair konuşmadık. Epiduralli olunca bana faydası ya da zararı nedir pek bilgi sahibi değilim. Yardımcı olabilir misiniz? Böyle bir teklifle doktoruma gitsem mi? Kaç cm açıklıkla uygulanıyor?