Eren_umay2 Çevremdekiler öykü ismini söyleyemiyor maalesef ki kayınvalidem kayınbabam falan söyleyemiyor umay ismini söyleyebiliyorlar umay Liya düşündük yanına farklı isim olarak ne olabilir ya da Liya daha mi iyi
Eren_umay2 Mavikalem teşekkür ederim fikriniz için 3 yaşında oğlum kaç aydır öykü Liya diye alıştı şimdi umay diye alıştırmaya çalışıyorum bazen kabul etmiyor öykü Liya diyor 🥴
Mavikalem Eren_umay2 Rica ederim 🤭🤭 kızıma da hamileyken kardeşinin ismi ne olsun diyordum Özcan diyordu ama eşim istemedi.
Eren_umay2 Mavikalem benim eşim karışmıyor oğlumun ismini koydu kızda ben koyuyorum oğlumu ikna etmek zorundayım şimdi 😀🙈
Mavikalem Eren_umay2 O da kızda sen koydun ismi erkekte ben koyucam dedi. Bebeğimiz Berat kandili gecesinde doğarak ismini seçti 🤭🤭 bende Berat istiyordum
Eren_umay2 Mavikalem ayy ne güzel hayırlı bir gecede doğarak kendi ismini seçmiş güzel ömürleri olur inşallah 🙈🙏❤
Mavikalem Eren_umay2 Amin inşallah Allah hepsini hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu uzun ömürler nasip etsin inşallah ❤️🤲🏻