belinay41 Kızlar 🌸19+4 haftalık hamileyim son bir haftadır aşırı derecede mide yanmam oluyo geceleri sürekli uyanıyorum Yoğurt elma yiyorum ama fayda etmiyor önerebileceğiniz bir şey var mı
Prenses34_annesi belinay41 ılık süt bana salatalık diyen oldu ılık yoğurt ye diyen oldu havuç da duydum
belinay41 Prenses34_annesi Yoğurt normalde geciriyo ama aşırı derecede mide yanmam var o yüzden fayda etmiyor süt içtim çok iyi geldi gerçekten
EdaNrky Merhabalar ben gaviscon kullanıyorum yanmalarda çok faydasını gördüm içerisinde magnezyum olduğu içinde çocuğa faydalı dedi doktorum bir sıkıntı yaşamıyorum yani ☺️ tavsiye ederim
belinay41 TeoMom 2. Gebeligim benim mide yanmam bu gebelikte erken basladi süt içtim çok iyi geldi bu arada teşekkür ederim 🤗
aslii1 canım ayva ye inanılmaz iyi geliyor anında kesiyor yani ayva olmasa mahvolmuştum bende herhalde 😊
Prenses34_annesi belinay41 aynen bende öyle duydum benimki meyve ile geçiyor sütü sevmediğim için tuketemiyorum
cerenimmo belinay41 bizde 26+3 haftalığız benimde çok başladı. Sabahları aç karnına çiğ nohut yiyorum 6 7 tane. Bildiğimiz paketten alıp yiyorum iyi geliyor bazen 1 avuç kadar yiyorum etkisini çok gördüm bir dene istersen. Birde sade soda çok rahatlatıyor beni