TeoMom durur durur ablası pek ümidim yok erken geleceğine🤭keşke gelse..
Bende sadece yukarıda hissediyorum yani ayaklarını doktorada sordum hani şu an nerde diye. Kafası aşağıda yerleşmiş ve sadece ayaklarıni hissediyorum yukarıda sizin gibi.. benimde sanki altım boş ama kafası varmış.. çook nadir ellerinide hissediyorum (el olduğunu tahmin ediyorum çünkü başka organ yok🤣) Artık dönemez o yüzden genelde aynı yerde hissedersin