Masalliyaaa bende 24 haftada perinatoloji muayenesi sırasında rahim agzimin 27 mm e düştüğünü öğrendim . Şuan 33+1 haftalık olduk . Progestan ,pruloton iğne ,nidilat kullanıyorum yatıyorum hiç iş yapmıyorum yasakladı doktorum. Çünkü 2 haftada bir olcumlerde 34 mm e yükselmiş olduğuda oldu 17 mm e düştüğüde .3 kez yatış yapıldı kontrol altında tutulması için . Şuan 27 mm böyle gidersek herşey iyi dedi . Sezeryan olacağım için 38 i doldurmani istiyorum diyor .herkes için hayırlısi olsun