Kızlar merhaba dünden beri kasıklarıma sancı giriyor. Tıpkı regl ağrısı gibi şiddetli uyutmadı resmen. 18+4 haftalık gebeyim. Normalde yatınca geçerdi bu sefer geçmedi dün gece acile gittik çok şükür bebiş iyi hiçbir sorun yok. Bugün sabah ağrının şiddeti azaldı ama tam geçmedi sol kasığıma girip çıkıyor. Sabah kendi doktoruma da gittim o da baktı her şey yolunda dedi. Gaz olabilir, bebeğin büyümesi olabilir ama korkulacak bir şey yok her şey yolunda görünüyor dedi. Bu nasıl geçecek bir akıl verin ya da böyle yaşayan başka oldu mu 😢