kizannesii17 kaçıncı haftadasınız? Ben 30.haftadan beri kollarımda, bacaklarım ve karnımda bu kaşıntıyı yaşadım. Ben de test yaptırdım kolestaz çıkmadı. Cildiyeye gittim stresten olmuş dedi. Krem verdi, böyle alev alev yanıyordu sanki bacaklarım. Tahriş oldu yara oldu… krem sürüyorum ama pek de bir işe yaramadı. Doğumdan sonra geçeceğini söyledi doktorum. Cildim normalde karmaydı fakat hamilelikte daha da kurudu. Pul pul oluyor göbeğim bile. Kullanmadığım nemlendirici, krem, yağ kalmadı. En son çare gögüs ucu kremi sürüyorum kollarındaki yaralarıma. O biraz yaraların ucunu kapattı.