Gizomemo
Diğer konularda bir bilgim yok ama diş ağrın için kadın doğum doktoruna bir danış bence o birşey söylemeden ilaç vs kullanma ilk üç ay mecbur kalınmadıkça zaten ilaç da yazılmaz müdahele de edilmez sen dişçiye gitsen de doktorundan yazılı imzalı bir kağıt olmadığı sürece birşey yapamazlar.İltihaplandıysa sarımsak koyabilirsin,tuzlu suyla çalkalayabilirsin yada karanfil bir süre idare eder yirmilik diş de çok uzun süre ağrıtmaz birkaç gün idare et.