GokceMom_ 12+1 haftalık hamileyim suan yarın doktora gidicem ikili test için doktora sormadım ac tok fark edermı tok karnına gıtsem olurmu bide cınsıyet ogrenme sansı oluyomu daha erken ya doktor soylermı cınsıyetıni acaba
Alvn3946 GokceMom_ tok yada aç farketmiyor ben geçen hafta yaptırdım tok gittim devlet hastanesine gidecekseniz kolay kolay cinsiyet söylemiyolar 15 haftadan önce cinsiyet söylemiyoruz dediler bana
Zmraemr GokceMom_ 12 haftalıkken yaptrdim tok karnına gittim açlık şartı yok yani.Cinsiyeti belli değil henüz Dr daha küçük dedi en az 15 -16 haftalıkken daha iyi netleşiyor
GokceMom_ Alvn3946 evet devlet hastanesine gıdıyorum doktorum cok iyi dıye degıstırmek istemiyorum saglıklı olsunda sonrada ogrenırım🙂
GokceMom_ Zmraemr cok tesekkur ederım 🙂beklerız ılk gebelik ya heyecan var hemen ogrensem dıyorum ama saglıklı olsunda gec de ogrenırım sorun değil