Detaylıya girmistim suyumun az olduğu söylemişti çok şükür saglıgı yerinde . Kendi doktoruma tekrar gittim anlattım tekrar baktı ve normal dedi müdahale edilcek bir durum yok her kadının suyu aynı oranda olmaz dedi ordan ultrsn fotoğrafı alıp tekrar detaylıdaki doktora gittim ve doktorumun söylediklerini söyledim tekrar baktı ben suyu az görüyorum haftasına göre az iç içe duruyor yani buzuk duruyor bebek dedi oyuzden 3 kişi de görsün diye beni çapaya sevk etti işin ehli bir doktora gideceğim. Ama insan arada kalıyor gibi oluyor içim ferah çünkü herseyi normal çok şükür . Eğer ordaki doktor normal derse tamam dedi az derse ona göre bilgi verir dedi bakalım dua edin bize anneler ..