Minau 5+6 dayım henüz daha doktora gitmedik folik asite hamile kalmadan önce başladım ve bu ara aşırı üşüyorum sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı lütfen yardım
Meriii234040 Minau sağlıkla kucağına al canım bende 5+1 bu gün şükürler olsun Rabbime kesemizi gördük 🥰 sıcak basma oluyor bende üşüme de hormonlarla alakalı ola bilir. Havalar soğudu hastalıkdan korunmak lazım
Susamcik01 Minau bende 6+1 oldum bugün kalp atışını da duyduk pıt pıt pıt diye çok kısa bir andı ama çok güzeldi :)