Kızlar merhabalar doktor bugün bebeğimin kalp atışını olmadığını 6+2 olduğunu söyledi ultrasonda görünmeyince alttan muayene ile baktı ve yolk kesesi ile bebeği gördü ama kalp atışı olmadığını söyledi haftaya gel düşük yaptıracağım missied abourt diye bir tanı koydu aranızda yaşayanlar var mı acaba