mmtz_46 Merhabalar benim adetim 6 kasımda başladı ve 13unde bitti bugün hamile kalma ihtimalim nedir acaba Bi programda 10-19 arasi günler diyor kafam karıştı yardımcı olabilirmisiniz😊
Gizem1812 mmtz_46 benim de 6sinda basladi canim bugun yeni ayin ilk gunu 😂 baslicaz bakalim calismalara. Onu bilemeyiz herkes farkli gunlerde yumurtluyor sen mumkun oldugunca degerlendirmeye calis ❤️ Hepimize bol sans 🌸
Gulkubra mmtz_46 genelde 14. Gün yumurtlama olur ama herkes de farklıdır rczaneden yada netten ovülasyon testi alıp yaprsanız sizin yumurtlama gününüzü bulmuş olursunuz hem de boşuna kendinizi strese sokmazsınız
aygt mmtz_46 ovulasyon testi ile yumurtlama döneminde olup olmadığınızı kontrol edebilirsiniz. Uygulamanın gösterdiği zamanlar benim yumurtlama zamanım değildi mesela.
Gizem1812 aygt ben mesela hic kullanmadim. Hamile de kalamadim gerci henuz 😂 ama bana zor geliyor her sabah daha cok strese sokmaz mi sizce :(
aygt Gizem1812 ben testi sabah yapmamıştım. Çok yapmadım ki 1 hafta boyunca falan test yaptım strese girmedim çünkü adet gördüğüme göre bir gün yumurtlayacağım nasılsa diye düşündüm hahahah 😂 ve şöyle söyleyim Allaha bin şükür gebeliği planladığım an direk hamile kaldım. 🤲🏻
Gizem1812 aygt hahah allah saglikl kucaginiza almayi nasip etsin. Darisi basimizaaa 🐣 bi de calisiyorum vardiyali gecem gunduzum pek yok onu da araya sokmayayim dedim. Nasip iste. Allah verir bu ay umarim 😍😍😍
yuksell07 mmtz_46 ilk önce adetin kaç günde bir oluyor onubilmelisin cnm sonra mesala benimde 6 sında oldum yumurtlama günüm 12. Veya 13. Gün oluyor 28-29 günde adet görüyorum persbeden itibaren 1 hafta gün aşırı degerlendirmelisin
Yenianne66 Ben bu ay ovulasyon testi kullandım testin pozitif çıktığı gün eşimle aram limoni olmasına rağmen üzerine atladım 😂😂 bekliyorum bakalım bat geçti