Anneadayiozlem bozulan hiçbir şey birden dizelmediği gibi tansiyon da normalleşmek için zaman istiyor. Zaten siz ölçeue ve doktorunuza iletmeye devam edin, düştğksen sonra bile stabilizasyon olmaz ise zaten doz düzenlemesi yapsrlar. Tansiyon aşırı sinsi bir durumdur, hiç fark etmez siniz organları mahveder. O yüzden bence her evde tansiyon aleti olmalıdır ve herkes zaman zaman ölçmelidir.
Çok sevindim, hadi büyük geömiş olsun. ))