babymom_8 Aynı durumu yaşayan var mı arkadaşlar daha sonra düzeldi mi doğumda sıkıntı oldu mu lütfen cevap verebilir misiniz çok üzgünüm 😥😥
Semilk05 babymom_8 22 de plesanta aşagıda 28. Haftada çıkabilir yukarı dediler 28 haftadayım kontrole gittiğimde hala aşagıda çıkmamış dediler düzelmezse sezeryan zorunlu. Kanamanız vs varmı doktorunuz ne dedi ne yapman lazım dedi
Mrvbnbg2208 babymom_8 bende 12 haftada lekelenme ile gittim aşağıda denildi 17 haftalık olduk bugün gittim yukarı çıkmış dedi doktor
babymom_8 Semilk05 19+5 haftalık olduk 16 dan beri aşağıda ilişki, alttan muayene, ağır iş yasak kanaman olursa acil gel dediler