Kızlar daha önce yazmıştım doktor kürtaj demişti boş gebelikten hemde narkozsuz bende kabul etmedim eve geldim işte sıcak su torbası koydum soğan kaynatim içtim kanamam iyice çoğaldı belime ağrı girdi lavaboya gittim beyaz yağ bezesi gibi birsey düştü pat diye kırmızı değildi beyazdı sizce kese midir