Meltemteriss bende merak ettim beklim burda benimki sezeryan değil ama o haftada doğarsa küveze girermi korkusu off ya çok sıkıntılı şeyler düşünmeye başladım artk. 2 cm açıklığım var ayakta çok durunca bel agrım çoğalıyor biran önce doğsun diyorum sonra diyorum yok daha beklesin. Kilosuda 3050 🥹 sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim sıkıntısız bir şekilde.