Meltemteriss Haftaya geldim bebek gelişimi 10 gün ilerde görünüyor. Bu durumu yaşayanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız ? Bebeğin ileride olması doğum tarihini etkiliyor mu ? Sezeryan doğum planlayacağız . Gelişimi onde olduğu için 37. Haftaya gün verilir mi
HilalEyce Meltemteriss 37+3 te 41 haftaya uyumlu çıkıyordu. 38+3 te sezaryen oldum. Beklesem beklerdim sancım çıkmıyordu. Artık taşımak zor gelince doğum yapmak istedim. Gelişimin önde olması bizde birşey farketmedi.
Yasemin_9 Meltemteriss bende 34+3 üm 2 hafta ileride dedi doktorum ama doğum ile ilgili henüz konuşmadık ben 38 de alır diye düşünüyorum sezeryan istiyorum zaten