Hazal44 Kızlar ilk oğlum da ağustos 20 de hamile kaldım mayısın 14 doğdu aradan 3 sene geçti yine Ağustos’un 14 hamile kaldım bu çocuk da mayıs’da doğucak acaba bu karnındaki bebeğim de erkek mi ☺
Aselsmoms Hazal44 ay hislerine güven o zaman canım olabilir de hissediyorsan hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşaAllah 🥰🤲
Hazal44 Siem24 ben öyle oluyor sanıyordum çok kişide gördüm aynı ayda hamile kalıp aynı ayda doğurup iki erkek çocuk veya iki kız çocuğu doğuran demek kısmet işi bu 😅 ama yine isterim bir oğlum daha olsun ☺😅
Azizekaplan112 Hazal44 bende kendi bebeğimi hep erkek hissettim hala da öyle hissediyorum ama kız ilk cocugumda hislerim doğru çıkmıştı kızım oldu bunda yanıldım