Merhaba yengem hamile 27 haftalık kac gündür karnı agrıyormus ve bebek hareket etmıyormus bugün hastaneye gıttıler kalbinde 2 delik ve ödem toplamış bebek kafası ve karnı şişmiş su toplamış doktor bır aya ölür demiş ölmezse doğarken ölü doğar demiş ve yengemın agrısı var bu durumu yAşayan varmı lütfen yazarsanız çok sevınırım 🙏🏻