tgcknn Kızlar ikili test 10 haftalıkken yapılabilir mi? 10+4 hamileyim gebeliğimde 3 gün önde gidiyormuş sizce yapılırmı? Yaptıran var mı?
Benay tgcknn hiç bir bilgim yok canım yukarı çıksın diye yazdım ama genelde 12 haftada yapıyorlar ikili testi
Esra___ tgcknn benim de 11.haftanın başında yapmıştı bebeğin belli bir boya gelmesi gerekiyormuş o boya ulaşmış yapabiliriz demişti Cnmm normalde 12.haftada yapacaktı ben bişeylerden pinpiriklenip erken gitmiştim yapmıştı yani
tgcknn Esra___ çok sağol kuzum . Ya asıl problem devlet hastanesinde yaptırıp özelde ki doktoruma göstermek , özelde test fiyatları pahalı . Burası da küçük yer sıra almak çok zor zorla bugüne aldım yoksa sıra alamıcam
Esra___ tgcknn rica ederim Cnmm özeldeki doktorun neden yapmıyor ben de özele gidiyorum kendi doktorum yapmıştı ikili testi ayrıca bi ücret de talep edilmedi doktorunun kendi polikliniği mi var hastanede değil mi
tgcknn Özel hastane canım ne test yapılırsa yapılsın extra ücret istiyorlar muayene ücretiydi testti baya tutuyor