Deniz33 Yaklasik 4 gundur karnima cok. Fazla agri giriyor boyle zehirlenmisimde o sekilde bir agri. Ve uzun sure gitmiyor. Bu aralar mide bulantisida olmaya basladi bebek asagida zatrn doğum pozisyonunda bel agrisi falanda oluyor acaba dogumla alakalimi
AyseKA Deniz33 belki idrar yolu enfeksiyonunuz ya da başka bir enfeksiyon olabilir. Doktorunuza danışın bence.
egeninincisii Deniz33 Anlattıklarını birebir yaşıyorum. Gece karın ağrısı mide bulantısıyla uyandım. Sabahta sancım vardı. Yarın kontrolüm var doktora soracağım, seni de bilgilendiririm. 34+5’iz biz de.
Deniz33 AyseKA mantar var. Zatende coktandir vardi enfeksiyondan oldugunu dusunmuyorum son 4 gundur falan boyle siddetli agri oluyor.
Deniz33 egeninincisii tamam canim benim daha bir jafta var kontrolume birde benim erken dogum riskim var ondan